Rekrutacja KROK po KROKU:
- 1 krok - wybierz odpowiednie miasto i kliknij REJESTRACJA>
- 2 krok - wypełnij formularz rejestracyjny wpisując dane we wszystkie obowiązkowe pola. Nie zapomnij wskazać na kogo ma być wystawiona faktura za szkolenie. Masz do wyboru opcję indywidualną lub na instytucję
- 3 krok - po zapisaniu formularza rejestracyjnego otrzymasz maila z potwierdzeniem rejestracji na szkolenie oraz informacjami organizacyjnymi
- 4 krok - pamiętaj o opłacie zaliczki za szkolenie, która gwarantuje miejsce i cenę po jakiej dokonywałeś rejestracji. Na opłatę zaliczki masz 5 dni od momentu rejestracji
- 5 krok – pamiętaj o opłacie pozostałej kwoty za szkolenie /po odjęciu zaliczki/. Powinieneś to zrobić najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia.
Proste prawda? A teraz wybierz właściwe miasto na szkolenie. Gdybyś miał jeszcze pytania zadzwoń do nas :-)