cookies

Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w swojej przeglądarce.

EN PL
Polecają nas
Uczelnie
Beata Bochnia
Instytut Pedagogiki, Dolnośląska Szkoła Wyższa, Wrocław

W Collegium Wratislaviense odbyłam szkolenia z zakresu: Tutoringu Akademickiego oraz Tutoringu Edukacyjnego na przełomie roku 2012/2013. Z Wrocławską Szkołą Tutorów spotkałam się po raz pierwszy i uważam, że jest godna polecenia z uwagi na atrakcyjną ofertę, wysoki poziom merytorycznego przygotowania osób prowadzących, jak również kulturę osobistą, umiejętność tworzenia bardzo przyjaznej atmosfery podczas spotkań, komfortowych warunków pracy, rzetelnego przygotowania materiałów dydaktycznych oraz dbałości o potrzeby uczestników. Również cenne i godne uwagi jest to, iż podczas szkoleń organizatorzy zapraszali interesujących i ciekawych ludzi, którzy również dzielili się swoim doświadczeniem i wiedzą. Wymienione przeze mnie walory przyczyniają się do tego, iż Szkołę Tutorów mogę polecić z pełna odpowiedzialnością jako profesjonalny, „wysokiej klasy” ośrodek szkoleniowy.

 

dr inż. Łukasz Dworzak, Instytut Technologii Maszyn i Automatyzacji
Politechnika Wrocławska

utoring jest formą nauczania typu mistrz-uczeń wywodzącą się z Oksfordu. Metoda ta stosowana może być do długofalowej współpracy ze studentami, np. prace inżynierskie czy magisterskie. Szkolenie pozwala nie tylko dowiedzieć się o tej metodzie, ale również o samym sobie (sposobie podejścia do studenta, własnych ograniczeniach, itp.), zawiera mało wykładów i prezentacji zastępując je ćwiczeniami i dyskusjami.

 

dr Irena Kasperowicz-Ruka
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Świetne szkolenie! Podobało mi się poważne, wszechstronne i odpowiedzialne traktowanie pracy tutora (nauczyciela zwykłego tym samym także) jako realizacji nie tylko zawodu ale i specjalnego powołania. Bardzo wysoko oceniam treść merytoryczną, gdyż poruszono nie tylko kwestie dotyczące bezpośrednio zasad prowadzenia tutoringu, ale również zagadnienia dotyczące rozwoju każdej osoby ludzkiej. Jestem bardzo zadowolona z udziału w Szkole Tutorów. Szkolenie dostarczyło mi narzędzi rozwoju osobistego, narzędzi doskonalenia zawodu nauczyciela oraz chęci prowadzenia tutoriali tam, gdzie będzie to tylko możliwe.

 

dr Ewa Szymczak, Prodziekan ds. Kształcenia, Uniwersytet Gdański
Wydział Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego

W imieniu Władz Wydziału Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego oraz uczestników kursu „Szkoła Tutorów”, chciałabym serdecznie podziękować za przeprowadzenie szkolenia na naszym Wydziale.
Profesjonalne podejście i doświadczenie Prowadzących pozwoliły odnaleźć się w zagadnieniu tutoringu zarówno nauczycielom akademickim z dużym stażem, jak i rozpoczynającym swoją karierę dydaktyczną doktorantom.
Szkolenie umożliwiło uczestnikom nie tylko poznanie praktyk tutorskich, ale również dostrzec osobistą rolę w procesie kształcenia i rozwijania potencjału studentów. Wszyscy uczestnicy wysoko ocenili szkolenie podkreślając jego atuty. Najważniejszym jednak świadectwem jest wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności w praktyce.
Z usług Collegium Wratislaviense będziemy korzystać również w przyszłości, gdyż oferowane szkolenia zapewniają naszym pracownikom stały rozwój, a także wsparcie i zainteresowanie rozwiazywaniem napotkanych problemów.

 

dr hab. Anna Wysocka, prof. UW, Prodziekan Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego
Wydział Geologii Uniwersytetu Warszawskiego

Obecny model kształcenia akademickiego nie umożliwia w pełni rozwinięcia indywidualnych zainteresowań studentów kierunków Nauk o Ziemi. Dopiero etap przygotowania prac dyplomowych, to w pełni świadoma, samodzielna praca. Na Wydziale Geologii Uniwersytetu Warszawskiego, widząc ten problem i chcąc podjąć nowe wyzwania dydaktyczne, kilkunastu nauczycieli akademickich wzięło udział w „Szkole Tutorów” oraz w „Praktyku Tutoringu” prowadzonych przez Collegium Wratislaviense. Dzięki tym kursom zaczęliśmy prowadzić nasze pierwsze tutoriale, po których już widać jak bardzo angażują nas i naszych studentów. Studenci wymieniając miedzy sobą informacje o tutorialach spowodowali, że kolejni zainteresowani zgłaszają się do nas z prośbami o przyjęcie ich na tego typu zajęcia dydaktyczne. Uważam, że jest to najlepszą rekomendacją dla kursów prowadzonych przez Collegium. Z pełnym przekonaniem, polecam udział w kursach „Szkoła Tutorów” oraz „Praktyk Tutoringu”.


 

Aktualności

Wydarzenia

Akredytacja Tutorska dla tutorów
Znajdź tutora
Akredytacja Tutorska dla placówek
Znajdź placówkę

STREFA PREMIUM

Odbierz dostęp do strefy z inspirującymi materiałami PREMIUM

zyskujesz

  • Dostęp do niepublikowanych filmów video i prelekcji Kongresów Tutoringu 
  • Możliwość zapoznania się z wystąpieniami i prezentacjami naszych trenerów 
  • Rekomendowane artykuły i wybrane rozdziały naszych wydawnictw
  • Konkretne narzędzia do pracy z podopiecznymi z opisem lub komentarzem 

zacznij korzystać ze strefy PREMIUM

Zarejestruj się Zaloguj się

STREFA TUTORA

Dołącz do bazy Akredytowanych Praktyków Tutoringu

zyskujesz

  • bezpłatną wizytówkę prezentującą Twoją osobę jako Tutora
  • możliwość nawiązania kontaktów dzięki opcji wyszukiwania Tutorów
  • wsparcie promocyjne w Twojej działalności Tutorskiej 
  • możliwość współtworzenia materiałów na stronie tutoring.edu.pl 

zacznij korzystać ze STREFY TUTORA

Zarejestruj się Zaloguj się

Zaufali nam

Newsletter

Cookies     © Collegium Wratislaviense. Szkolenia dla edukacji i biznesu - tutoring, mentoring, przywództwo.
Projekt strony: Empirium Consulting